VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vindt U de meest gestelde vragen. Indien U toch nog verdere vragen heeft gelieve ons te contacteren op info@charmee.be
Bestellen
Inklapbare content
+ Hoe bestel ik bij jullie?
Bestellen kan eenvoudig door het checkout process op de shop te gebruiken. U voegt het product toe aan uw winkelwagen en klikt in uw winkelwagen op afrekenen.
Van zodra Uw betaling is uitgevoerd nemen wij het in handen om uw product zo snel mogelijk te leveren.
+ Hoe lang duurt het voor mijn verzending arriveert
Het duurt het 5-12 werkdagen voordat u uw bestelling ontvangt.
Wij streven ernaar om uw order binnen de 2 dagen te verwerken en klaar te maken voor verzending. Wij houden U op de hoogte tijdens het proces.
+ Waar blijft mijn bestelling?
U wordt op de hoogte gebracht wanneer het pakketje verzonden wordt. De leveringsgegevens worden in uw bevestigingsmail meegedeeld. Je kunt een bestelling volgen met de track & trace code die je hebt ontvangen via de mail.
+ Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen?
Wij volgen onze bestellingen van dichtbij op. Mocht het toch gebeuren dat U het pakketje niet heeft gekregen als de levering bevestigd is, neem dan onmiddellijk contact op met ons. Info@charmee.be
+ Hoe kan ik een kortingscode toepassen?
De kortingscode kan je ingeven bij de checkout in het voorbestemde vakje
+ Kan ik mijn bestelling nog annuleren/wijzigen?
Indien U op dezelfde dag van de bestelling het order annuleert kunnen we het order nog aanpassen of annuleren. Indien de bestelling reeds is verwerkt en verstuurd zal U het product moeten retourneren. Zie in het retourneer beleid voor verder info.
+ Kan ik een bestelling als cadeau laten inpakken?
Voorlopig kunnen wij deze service nog niet leveren.
+ Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld, wat nu?
Als je ons als nog de dag van bestelling het juiste verzendadres laat weten kunnen we het misschien nog aanpassen, anders moeten we wachten op een mislukte levering en op het terugsturen naar ons om het vervolgens naar het juiste adres te sturen.
Betalen
Inklapbare content
+ Hoe kan ik betalen en is het veilig?
Uw comfort, veiligheid en vertrouwen zijn onze grootste zorg. We gebruiken Secure Socket Layer (SSL) - coderingstechnologie om je gegevens online te beschermen. Je kunt betalen met Bancontact, iDeal, Maestro, Visa, Mastercard of American express.
Door de SSL codering zijn jouw gegevens veilig en gebeurt de betaling via de normale beveiligingsmethode voor uw betaal instelling.
+ Welke beveiligingsmaatregelen nemen jullie om mijn gegevens te beschermen?
We gebruiken Secure Socket Layer (SSL) -coderingstechnologie om je betalingsgegevens online te beschermen.
Uw contact gegevens worden niet gedeeld met derde partijen die niet betrokken zijn bij het aankoop proces (e.g transport)
+ Hoe weet ik of mijn betaling/bestelling gelukt is?
U krijgt een bevestiging van uw betaal instelling en een bevestiging van Charmee.
Levering
Inklapbare content
+ Hoelang duurt het voordat een bestelling arriveert?
Het duurt het 5-12 werkdagen voordat u uw bestelling ontvangt.
We doen ons best om het zo snel voor u te leveren. U krijgt verschillende meldingen van ons tijdens het proces.
+ Verzenden jullie internationaal?
Wij werken voornamelijk in België en Nederland. Voor andere bestemmingen geleive ons te contacteren op info@charmee.be
+ Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen?
Wij volgen onze bestellingen van dichtbij op. Mocht het toch gebeuren dat U het pakketje niet heeft gekregen als de levering bevestigd is, neem dan onmiddellijk contact op met ons. Info@charmee.be
+ Mijn product is beschadigd, wat nu?
Als je een artikel hebt ontvangen dat beschadigd is, zullen we het artikel direct zonder enige extra kosten voor je vervangen, wij staan voor jouw tevredenheid!
Neem gelieve z.s.m. na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via info@Charmee.be
Retourneren
Inklapbare content
+ Kan ik mijn product retourneren
Gelieve ons retourbeleid te raadplegen
+ Kan ik een product ruilen
U kan een product retourneren en een nieuw product bestellen.